TUOTTEEN PALAUTUS JA VIRHETILANTEET
Palautusehdot ja peruutusoikeus
- Tietenkin toivomme aina, että asiakkaamme on tyytyväinen! Jos et ole tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, kannattaa aina heti ensisijaisesti olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.
- Tuotepaketin voi avata varovasti ennen ostopäästöstä ja tutkia paketin sisältöä, mutta pyydämme sinua olemaan aina erityisen varovainen, jos et ole vielä päättänyt, pidätkö tuotetta.
- Huomaathan, että purutuotteiden paketin avaamisen jälkeen, purutuotetta ei voi enää palauttaa hygieniasyistä.
- Jos olet kuluttaja-asiakas, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
- Jos päätät, että et halua pitää tuotetta, voit pakata sen takaisin samaan tuotelaatikkoon mahdollisimman siististi, kuin missä se on ollutkin ja käyttää samaa pahvilaatikkoa palautukseen, kuin millä se on sinulle lähetettykin.
- Jos haluat palauttaa tuotteita, ole mahdollisimman nopeasti palautuspäätöksen tehtyäsi aina yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palauttamista.
- Palautamme palauttamiesi tuotteiden hinnan sekä alkuperäisen toimituskulun vähennettynä palautuskululla.
- Mikäli tilaukselta palautetaan vain osa tuotteista, toimituskulua ei palauteta ja lähetyksestä veloitetaan palautuskulu.
- Peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita ja palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
Noutamaton paketti
- Muistathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus.
- Noutamatta jätetyistä lähetyksistä perimme 20,00 EUR toimitus- ja käsittelykuluja.
Lähetyksen tarkistus, virhe- tai ongelmatilanteet
- Tarkistathan toimituksen sisällön aina heti sen saatuasi.
- Jos lähetys on vaurioitunut, tee vauriosta heti kuljettajan kanssa merkintä lähetysdokumentteihin. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme heti vaurion huomattuasi lisäohjeiden saamiseksi. Tarvitsemme vaurioituneesta lähetyksestä valokuvia, jotka on hyvä ottaa jo ennen kuin avaat lähetyksen kokonaan.
- Jos lähetys on kadonnut tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on tuote on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.
- Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
- Lelutivoli ei ole vastuussa, mikäli toimitusosoite tai puhelinnumero on asiakkaan toimesta syötetty tilaukselle väärin.
Erimielisyydet
- Haluamme tietenkin, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet aina ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
- Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
- Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Vastuunrajoitus
Lelutivoli Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse, puhelimitse tai yhteydenottolomakkeella.
johanna@lelutivoli.fi / +358 50 501 5091