USEIN KYSYTYT


Usein Kysytyt Kysymykset "UKK"

TUOTTEIDEN SAATAVUUS

MIKSI EN PYSTY TILAAMAAN TUOTETTA?

Joskus käy niin, että toimittajillamme ei ole toimittaa tuotteita, jolloin joudumme odottamaan, että tuotetta taas saapuu varastoon. Tällöin tuotteen kohdalla lukee, että se on loppunut varastoltamme.

Mikäli pystyt lisäämään tuotteen ostoskoriin, mutta et pysty lisäämään tuotetta kaikkea haluamaasi määrää ostoskoriin, tarkoittaa se sitä, että varastossamme ei ole toimittaa haluamasi tuotemäärää. Verkkokaupasta voi ostaa ainoastaan varastossamme tällä hetkellä olevia tuotteita, jolloin ostoskoriin ei pysty lisäämään tuotteita yli varastossa olevaa määrää.

Mikäli tarvitset suuremman määrän tiettyä tuotetta, kuin mitä meillä on tällä hetkellä varastossamme, otathan yhteyttä johanna@lelutivoli.fi / puh. 050 501 5091

Milloin loppuneita tuotteita taas tulee varastoon?

Tällä hetkellä toimituksia viivästyttää sekä vuodenvaihteessa 2021 tapahtunut Brexit että Covid-19. Brexitin voimaanastuminen viivästyttää nyt jonkin verran alkuvuoden toimituksia, kunnes järjestelmät on saatu kuntoon muutoksia varten. Joitain tuotteita on loppunut varastoltamme sen vuoksi, että ne ovat myös loppu valmistajaltamme. Covid-19 on aiheuttanut tavaroiden toimitukseen viivästyksiä sekä raaka-aineiden, työvoiman sekä tavaroiden liikkuvuuden takia. Useissa maissa on myös voimassa rajoituksia, joten toimitukset eivät senkään vuoksi ole nopeudeltaan samalla tasolla kuin normaalisti. Aina valmistajaltakaan tai toimittajaltakaan ei ole saatavilla tarkkaa päivämäärää, milloin tuotteita taas on saatavilla, joten mekään emme pysty valitettavasti kaikkien tuotteiden osalta sellaisia ilmoittamaan. Mikäli mielessäsi on jokin tietty tuote, selvitämme sinulle mielellämme saatavuusaikataulua. Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai sivun oikeassa alalaidassa olevalla chat-nappulan kautta viestittämällä

TOIMITUS

Mitä toimitustapoja on saatavilla?

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta. Voit valita haluamasi toimitustavan ostoskorissasi. Mikäli tilauksesi ylittää postikuluttomuusrajan, on toimitus ilmaista.

Joillakin erityisen suurilla tuotteilla, kuten suuret terapiavälineet (keinut, liukumäet jne) toimituskulut laskutetaan erikseen toteutuneiden toimituskulujen mukaisesti. Näistä sovitaan tapauskohtaisesti ja lisätietoa tästä saat johanna@lelutivoli.fi. Mikäli olet tilannut suuren tuotteen, otamme sinuun myös erikseen yhteyttä toimituskuluista, ennenkuin lähetämme tilauksesi.

Posti noutopistepaketti = 5,90 €

Posti Express yrityksille = 13,90 €

Posti Kotipaketti = 13,90 €

Posti noutopistepaketti yli 80 € tilaukset toimitamme ilmaiseksi.

Posti Kotipaketti yli 100€ tilaukset toimitamme ilmaiseksi.

Matkahuolto lähellä -paketti noutopisteeseen = 7,90 €

Matkahuolto kotijakelu ja jakopaketti = 15,90 €

Voinko noutaa tuotteita?

Noutovarastolta voit halutessasi noutaa suuria terapiavälineitä, kuten keinuja, liukumäkiä jne. Pienemmät tuotteet toimitetaan aina Postilla tai Matkahuollolla.

Jos haluat noutaa tuotteita varastolta, ota yhteyttä ensin ja voimme sopia sopivan ajankohdan.

Soita +358 50 501 5091tai lähetä sähköpostia johanna@lelutivoli.fi sopiaksesi ajankohdan.

Maksaako tuotteen palauttaminen?

Kyllä. Lue lisää palautusehdoista.

Miten palautan tuotteen?

Jos haluat peruuttaa kaupan tai palauttaa osan tilaamistasi tuotteista, ole yhteydessä asiakaspalveluumme johanna@lelutivoli.fi tai puh. 050 501 5091 palautusohjeiden saamiseksi. Lue lisää palautuskäytännöistä.

MAKSUTAVAT JA TILAAMINEN

SISÄLTÄVÄTKÖ HINNAT ARVONLISÄVERON?

Kyllä, verkkokaupassa esitetään kaksi hintaa, joista toinen sisältää arvonlisäveron ja toinen ei. Arvonlisäveroton hinta on merkitty alv. 0 %. Eritellyn arvonlisäveron määrän koko tilauksestasi näet kassalla sen jälkeen, kun olet valinnut tilauksellesi toimitustavan.

Mitä maksutapoja on saatavilla?

Lasku ja osamaksu:

- Sähköinen laskutus eli verkkolasku ja PDF-lasku (vain yrityksille ja yhdistyksille)

- Klarna, OP osta laskulla ja Jousto.


Pankkimaksu (verkkopankki):

- Aktia, Danske Bank, Handelsbank, Nordea, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP-pankki, Säästöpankki, S-pankki, Ålandsband.


Pankki- ja luottokortti:

Debit Mastercard, Mastercard, Visa, Visa Debit, Visa Electron ja American Express.


Mobiilimaksu:

MobilePay, Masterpass, Pivo ja Siirto.


Onko ostaminen turvallista?

Kyllä, kaikki sivuston liikenne on suojattu SSL-sertifikaatilla ja ostotapahtumat ovat suojattu 256-bittisellä salauksella. Me emme kerää mitään ostoprosessiin liittyviä tietoja kuten korttinumeroita tai vastaa ostoprosessin toimivuudesta, vaan näistä vastaa maksutapapalveluiden tarjoajat kuten Checkout.fi, Klarna ja Paypal.

Voinko jättää viestin tilauksen yhteydessä?

Kyllä. Mene omaan ostoskoriisi ja löydät sieltä tekstikentän johon voit kirjoittaa viestisi.

Pääset omaan ostoskoriisi oikeasta yläkulmasta klikkaamalla ostokassin kuvaa.

SOSIAALINEN MEDIA

Miten osallistun arvontaan?

Seuraa meitä Facebookissa ja Instagramissa, josta löydät tarkemmat ohjeet arvontaan osallistumisesta.

LAHJAKORTIT

Voinko antaa lahjakortin lahjaksi?

Kyllä. Voit esimerkiksi lähettää ostamasi lahjakortin sähköpostin välityksellä ystävällesi tai kenelle vain haluat.

Miten voin käyttää lahjakortin?

Kirjoita lahjakortistasi löytyvä koodi verkkokauppamme kassalla ja klikkaa käytä. (huom. Digitaalista lahjakorttia ei voi käyttää toisen digitaalisen lahjakortin ostamiseen).

Voinko maksaa useammalla lahjakortilla?

Kyllä. Jos sinulla on esimerkiksi yksi 20 € ja ja yksi 30 € lahjakortti, voit käyttää ne molemmat syöttämällä koodit verkkokauppamme kassalla.

Mitä etsit?

Ostoskorisi